Vores sagsstyring
Ved aftalens indgåelse udarbejdes en arbejdsmappe som indeholder en beskrivelse af arbejdet som planlagt. Arbejdsmappen vil blive ajourført under arbejdet og kunne udleveres sammen med andre relevante dokumenter til kunden ved arbejdets afslutning med beskrivelse af arbejdet som udført.
Evt. ekstra arbejder aftales på en aftaleseddel, således at kunden har på skrift hvad der er aftalt af ekstra arbejder udover de i ordrebekræftelsen nævnte arbejder.
Efter udførelse af alle opgaver kontaktes ejeren igen for gennemgang sammen med (PH) af det udførte arbejde. Ved gennemgangen udleveres relevant dokumentation. for arbejdet, herunder eventuelle vedligeholdsvejledninger.
Faktura afleveres løbende efter aftale i henhold til udleveret ordrebekræftelse, som er godkendt skriftligt af kunden og PH. Ved arbejdets afslutning underskrives desuden en afleveringssedlen (via Byg Garanti) af kunden, som bekræftelse på, at kunden er tilfreds med arbejdets udførelse.